Jak vyměnit, vrátit, reklamovat zboží?

VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Ve smyslu ustanovení § 7 zákona (zákon č. 102/2014 Sb.) O ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku máte právo od takto uzavřené smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu do 14 kalendářních dnů ode dne převzetí zboží, přičemž je nezbytné, aby byl v uvedené lhůtě váš dopis o odstoupení od nákupu zboží spolu s originál dokladem nebo jeho kopií o koupi doručen prodávajícímu. Písemné odstoupení od smlouvy je možné zaslat i přes online formulář - ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY. Při odstoupení od kupní smlouvy kupujícím spotřebitelem ve lhůtě 14 dnů má kupující právo odstoupit bez jakékoliv sankce, tím není dotčen nárok prodávajícího na úhradu nákladů spojených s vrácením zboží. Kompletní podmínky vrácení zboží najdete v obchodních podmínkách: https://www.doria.cz/obchodni-podminky/

POSTUP PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ:
• Právo na vrácení peněz platí do 14 dnů od převzetí zboží
• Zboží nesmí být poškozen a používán (zabalený v původním obalu)
• Zpět se zbožím nám zašlete i originál nebo kopii dokladu o koupi spolu s vyplněným formulářem o odstoupení od smlouvy, který najdete zde: https://www.doria.cz/odstoupeni-od-smlouvy-1/
• Zboží odešlete zabalen do vhodného obalu tak, aby se nepoškodil, jako doporučený balíček na naši adresu. Zboží neposílejte na dobírku, nejsme povinni ho takto převzít!

Adresa pro vrácení zboží:
Doria.sk
Sportovní 1073/6
900 61 Gajary SR

• Podle zmíněného zákona jsme vám povinni vrátit celou částku zaplacenou za zboží nejpozději ve lhůtě 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy převodem na váš bankovní účet.

POZOR: Peníze Vám budou vráceny za podmínky, že zboží nebyl používán! Pokud budou na zboží zjištěny zjevné znaky nošení (např. Znečištění, poškrábaný zboží, různé vůně např. Parfém a jiné ..) Zboží Vám obratem odešleme zpět na Vaši adresu, kdy budete povinen proplatit náklady na dopravu ve výši 3, - € s DPH ! Po přezkoumání neporušenosti zboží Vám bude částka za zboží vrácena na Váš bankovní účet.
Kompletní podmínky vrácení peněz naleznete zde: https://www.doria.cz/podminky-vraceni-penez/

VÝMĚNA ZBOŽÍ

POSTUP PŘI VÝMĚNĚ ZBOŽÍ:
• Právo na výměnu nepoškozeného a nenošeného zboží platí do 30 dnů od převzetí zboží
• Zboží nesmí být poškozen a používán (zabalený v původním obalu)
• Zpět se zbožím nám zašlete i kopii dokladu o koupi spolu s vyplněným formulářem o odstoupení od smlouvy, který najdete zde: https://www.doria.cz/odstoupeni-od-smlouvy-1/
• Ve formuláři nám také napište do kolonky "Text zprávy" název a kód produktu popřípadě velikost, za který chcete zboží vyměnit.
• Zboží odešlete zabalen do vhodného obalu tak, aby se nepoškodil, jako doporučený balíček na naši adresu. Zboží neposílejte na dobírku, nejsme povinni ho takto převzít!

Adresa pro vrácení zboží:
Doria.sk
Sportovní 1073/6
900 61 Gajary SR

• Po přezkoumání neporušenosti zboží bude uskutečněna výměna zboží.


POZOR: Pokud budou na zboží zjištěny zjevné znaky nošení (např. Znečištění, poškrábaný zboží, různé vůně např. Parfém, cigaretový kouř a jiné ..) zboží Vám nevyměníme a zákazník je povinen uhradit všechny poštovní náklady. Po přezkoumání neporušenosti zboží bude uskutečněna výměna zboží. Vyměněné zboží Vám bude zaslán v co nejkratším možném termínu na Vaši adresu. Náklady na přepravu zboží směrem od kupujícího k prodávajícímu hradí kupující.

REKLAMACE ZBOŽÍ

POSTUP PŘI REKLAMACI ZBOŽÍ:
• Zboží odešlete zabalené do vhodného obalu tak, aby se nepoškodil jako doporučený balíček na naši adresu. Zboží neposílejte na dobírku, nejsme povinni ho takto převzít!

Zpět se zbožím nám zašlete o kopii dokladu o koupi spolu s popisem závady, bez dokladu o zakoupení nebude Vaše reklama vybavená! 

• Vaše reklamace bude vyřízena v co nejkratší době, nejpozději však do 30 dnů od doručení reklamovaného zboží

Adresa pro zaslání reklamovaného zboží:
Doria.sk
Sportovní 1073/6
900 61 Gajary SR

V případě dalších otázek a pro více informací nás prosím neváhejte kontaktovat e-mailem objednavky@doria.sk nebo telefonicky

+421 908 578 051. Rádi Vám poradíme.

UPOZORNĚNÍ: V případě pokud jste v našem obchodě využili službu gravírování nebo Vámi zakoupené zboží byl pořízen či upraven na míru dle Vašich představ, jeho vrácení nebo výměna zboží již nebude možná. V tomto případě se jedná o zboží vyrobené na míru jen Vašim potřebám a nebylo by možné jej znovu zařadit do nabídky a nabídnout jinému zákazníkovi.

 
CHCETE VĚDĚT O NOVINKÁCH A AKCÍCH JAKO PRVNÍ?
Tak neváhejte a přihlaste se k odběru novinek